dinsdag 19 april 2016

Finally.. Een Candy jurk !

Ik was al lang van plan om de candy jurk van lmv te maken. Maar ik durfde er precies nooit aan beginnen. Zaterdag dacht ik , awel se , ik heb er zin in ! Ik heb een stofje gevonden en zorgde dat ik het nog kon wassen zodat ik zondag er aan kon beginnen. Een heerlijke hobbydag!
Om 1 uur begon ik er aan, alles geknipt en vol moed begin ik aan de eerste stap.
Tot ik de eerste stap las. Een knoopsgat ! Ojeej!!! Hoe was dat nu weer? (zoveel ervaring met knoopsgaten had ik nog niet, ik zorgde dat ik nooit knoopsgaten moest doen :) )
Maar ik besloot om het toch te proberen!
Blijven proberen op proeflapjes, en proberen , en proberen.. TOT..
Ik om half zeven een deftig knoopsgat had :)


De volhouder wint ! Wat was ik fier! Mijn mama zei al heel de tijd ' ga naar u Tante, die kan u helpen. Maar toch wou ik het zelf proberen.
Ik ben nog niet zo een held in stappenplannen lezen , dus ik ben vol goede moed begonnen. Ik geef toe, ik heb een paar dingen fout gedaan. Maar uit fouten leer je !
Ik heb weer veel bijgeleerd en was zeer fier om mijn kleedje aan men metekindje te laten zien . Haar eerste reactie was ' WAAAAUUUW!!!  ' :D
Het paste perfect. Ik geef toe, er zijn nog wat schoonheidsfoutjes aan, dus op naar het tweede zonder schoonheidsfoutjes! :) (Het lintje is wat te lang, naar keuze kan ze dit nog wat korter doen ;) )



   
Stof : Labelly
Patroon : La Maison Victor Editie 1 Lente 2014

1 opmerking: